Kütahya'da 25 kişi hastanelik oldu - Son Dakika Habertürk
Kütahya'da bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan ve sağlık kuruluşlarına başvuranların sayısı 71'e yükseldi. Öğrencilerden 48'i taburcu edilirken, 23 kişinin ise tedavi ve gözlem süreci devam ediyor.