Οι «πέντε» της Ευρώπης στέλνουν μήνυμα για Ουκρανικό και άμυνα | Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Ενόψει της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ, Μερτς, Μακρόν, Μελόνι, Στάρμερ και Τουσκ υπογράμμισαν, μεταξύ άλλων, την ανάγκη ενίσχυσης του ευρωπαϊκού πυλώνα της συμμαχίας και της στήριξης της Ουκρανίας.