Que allò que el foc ha unit... | Bondia
L’esperada Flama del Canigó va arribar a la plaça del Consell General per repartir entre totes les parròquies l’espurna que donava el tret de sortida a una nit màgica. A més, el nou fallaire major de les Valls d’Andorra es va presentar al poble, així que l’inici de la revetlla d’aquest Sant Joan no podia ser millor