Spelers Oranje vinden ondanks de 5-1 dat het nog beter kan én moet - NRC
De spelers van Oranje zijn uiteraard blij met de ruime 5-1 overwinning op Zweden, maar vinden ook dat het nog beter moet. „We hebben veel goede momenten gehad, maar we hebben ook nog zaken die we moeten verbeteren”, zei aanvoerder Virgil van Dijk na afloop tegen de NOS. „Na de eerste ‘hydration break’ kwam Zweden er veel beter in”.Maar na het eerdere 2-2 gelijkspel tegen Japan na een moeizame…